Strona główna / Artykuły z branży / Answear.com stawia na wizerunek

Answear.com stawia na wizerunek

i otwiera swój jedyny concept store w Fabryce Norblina w Warszawie.

Na 2000 m² przestrzeni klienci, oprócz kolekcji marek premium, znajdą m.in. nowoczesne i inteligentne przymierzalnie VIP, kawiarnię, punkt krawiecki oraz pickup point do odbioru i zwrotu zamówień internetowych.

W concept store o powierzchni 2000 m² klienci, dzięki podziałowi na strefy produktowe, otrzymują wszechstronną i zróżnicowaną ofertę marek, takich jak m.in.: Victoria Beckham, Tory Burch, Rotate, Custommade, Elisabetta Franchi, Liu Jo, Pinko, MICHAEL Michael Kors, Iro, Diesel, AllSaints, Vanda Novak, Coach, Swarovski, czy Furla, a także adidas, Calvin Klein, Boss, Tommy Hilfiger czy Polo Ralph Lauren. Asortyment obejmuje produkty dla mężczyzn, kobiet oraz dzieci. Ponadto dostępne będą marki z kategorii home & lifestyle w dziale home.

W zakupach mają pomagać innowacyjne rozwiązania technologiczne, które obejmują m.in. przestronne, inteligentne przymierzalnie umożliwiające szybki wybór rozmiaru lub koloru odzieży bez wychodzenia z przymierzalni. Ponadto, po raz pierwszy na świecie zostaną zastosowane ultranowoczesne komputery kasowe firmy Elo Touch, które posiadają dwa ekrany dla sprzedawcy i klienta, co czyni zakupy bardziej interaktywnymi i transparentnymi.

Kategorie: