Strona główna / Artykuły z branży / Answear.com notuje wzrost przychodów

Answear.com notuje wzrost przychodów

Jak kształtowała się sprzedaż platformy modowej w pierwszym półroczu 2021?

Mimo trudnego okresu dla branży fashion, związanego z pandemią koronawirusa, wiodąca na polskim rynku platforma modowa Answear.com może świętować sukces. W pierwszym półroczu 2021 roku firma osiągnęła przychody o 56% większe, co dało wynik blisko 270 mln złotych. Również EBIDTA urosła o ponad 44% do 17,6 mln złotych.

Wejście spółki na giełdę w styczniu 2021 roku oraz dokapitalizowanie jej pozwoliły na większe inwestycje w działania marketingowe oraz realizację założonej strategii rozwoju marki. Dwie kampanie medialne w TV oraz kampanie online przyczyniły się z pewnością do jeszcze większego spopularyzowania platformy.

Warto podkreślić, że Answear.com obecne jest nie tylko na polskim rynku, ale z sukcesem sprzedaje produkty na rynkach Europy Środkowo-Wschodniej. Jak dotąd marka jest obecna w Czechach, Słowacji, Rumunii, Węgrzech, Ukrainie, Bułgarii oraz od 2021 w Grecji. Firma planuje również wejście na nowy rynek - Chorwację.

Kategorie: