W II kwartale osiągnięto 43% wzrostu.
Answear.com to jedna z najszybciej rosnących platform fashion e-commerce w Europie a takie miano daje jej konsekwentne utrzymywanie wysokich dynamik wzrostu.
W II kwartale bieżącego roku spółka stale działała według przyjętej strategii marketingowej, której celem było budowanie świadomości marki (brand awareness marki) na 11 rynkach CEE. Do tego celu wykorzystywane są m.in. narzędzia tj. szerokozasięgowe kampanie telewizyjne i video-online. To co pozwala również na zintensyfikowanie sprzedaży na rynkach, które wykazują najwyższą efektywność podejmowanych działań i osiąganie dynamicznych wzrostów łącznej sprzedaży spółki to własnie takie elastyczne i reaktywne podejście do zarządzania budżetami marketingowymi.
Akwizycja PRM i Sneakerstudio, która została przeprowadzona na przełomie I i II kwartału pozwoliła spółce aktywnie wejść na rynek mody luksusowej oraz trafić do reprezentantów pokolenia Z i Alfa.
Answear.com to polski internetowy sklep multibrandowy, który obecnie działa na 11 rynkach i planuje otwierać kolejne.