Za I półrocze 2025 bieżącego roku wstępne przychody wyniosły 393 mln zł
W pierwszym półroczu 2025 roku Answear.com wypracowało wstępne przychody ze sprzedaży w wysokości 393 mln zł, co oznacza 15% wzrost rdr. Łączne przychody za sześć miesięcy 2025 roku wyniosły natomiast 747 mln zł, notując wzrost o 18% rdr. Solidne wyniki są zgodne z przyjętymi założeniami i odzwierciedlają skuteczność strategii produktowej oraz rosnącą rozpoznawalność marki.
W drugim kwartale 2025 roku Answear.com, poza satysfakcjonującymi wynikami sprzedaży, skupił się na dalszej optymalizacji rentowności. Spółka konsekwentnie zwiększa marżę po roku znaczących inwestycji obejmujących szerokozasięgowe działania marketingowe i otwarcie flagowych concept store’ów. Kompletny raport finansowy za II kwartał 2025 roku zostanie opublikowany 18 września bieżącego roku.
W ubiegłym kwartale do asortymentu Answear.com dołączyły m.in. Farm RIO, Ecco, Bimba y Lola i Pangaia. W najbliższym czasie do oferty PRM planujemy wprowadzić takie marki jak Wales Bonner, Palm Angels, Anine Bing, Axel Arigato, Rhude oraz Vetements.
Answear.com, jeden z liderów segmentu mody premium i high-end w Europie Środkowej, proponuje klientom szeroki wybór odzieży, obuwia i dodatków ponad 800 topowych marek z całego świata. W ofercie dostępne są starannie dobrane kolekcje dla kobiet, mężczyzn i dzieci — od marek premium, przez sportowe, aż po denimowe. Obecnie firma jest obecna na 12 rynkach i nieustannie planuje dalsze rozszerzanie zasięgu. Od startu w 2011 roku Answear.com zdobył ponad 50 nagród, a dzięki współpracy z trendsetterami i ekspertami inspiruje tysiące klientów każdego dnia.