Strona główna / Artykuły z branży / Ambitne cele sieci Castorama

Ambitne cele sieci Castorama

W planach wzmocnienie sprzedaży online i offline

Castorama w 2019 roku postanowiła w dalszym ciągu mocno rozwijać swoją sieć. Aktualnie modernizacjom poddawane są sklepy stacjonarne, a asortyment rozwijany jest o nową gamę produktów. Za jeden z głównych celów Castorama postawiła sobie również wzmocnienie sprzedaży internetowej o nowoczesne systemy zarządzania. Oprócz inwestycji w e-sklep sieć planuje również budowę i otwarcie nowych sklepów m.in. w Pabianicach, Bydgoszczy czy też w Elblągu.

Kolejnym planem sieci są inwestycje w logistykę, sieć chce zwiększyć powierzchnię magazynową, która w najbliższym czasie może wynosić już 150 tysięcy m2. Rozbudowa centrum logistycznego przyczyni się do dalszego rozwoju sprzedaży z wykorzystaniem nowych technologii.

Castorama inwestuje również w rozwój pracowników i poszerzanie ich umiejętności handlowych i technicznych oraz na działalność edukacyjną. Od 2012 roku sieć prowadzi w sklepach zajęcia dla dzieci pt.: „Majsterkowo”. Celem zajęć jest przekazywanie wiedzy i umiejętności w zakresie majsterkowania. Najnowszy program wprowadzony przez sieć to „Kierunek Castorama”, który skierowany jest do uczniów szkół średnich (branżowych), dzięki czemu zdobywają i rozwijają kompetencje zawodowe.

Aktualnie na terenie Polski funkcjonuje 76 sklepów stacjonarnych oraz sklep internetowy. Castorama Polska jest częścią Kingfisher plc.

Kategorie: