Firma zanotowała tylko 220 tysięcy zysku w pierwszej połowie tego roku.
Zysk operacyjny spadł z 6,9 do 6,4 mln. Torby i akcesoria spod znaku Wittchen sprzedawane są głównie w kraju, sprzedaż zagraniczna to stosunkowo niewielki procent sprzedaży firmy. Wittchen sprzedaje poprzez sieć salonów wlasnych, kanał e-commerce, a także kanał B-2-B. Warto dodać, że w 2017 roku firma podpisała z Lidlem kolejną umowę na dostawy swoich produktów do sieci dyskontów. Przychody ze sprzedaży wzrosły z 62,6 do 75,7 mln zł.
Firma podaje w raporcie: "Dynamiczny wzrost sprzedaży został osiągnięty zarówno dzięki zwiększeniu powierzchni handlowej, jak i trafnym decyzjom produktowym pozwalającym na wzrost sprzedaży omnichannel w kanale online oraz sklepach stacjonarnych w ujęciu like for like".