Strona główna / Artykuły z branży / Akcja „Startup by Kaufland”

Akcja „Startup by Kaufland”

Na czym polega?

Głównym założeniem programu „Startup by Kaufland” jest promocja polskich producentów i dostawców, rozwój oferty oraz okazja do pokazania klientom marek, które mają dużą szansę na zdobycie popularności w Polsce. Sieć wybranym partnerom umożliwia wystawienie produktów w 212 sklepach.

Na nawiązanie współpracy z siecią Kaufland mogą liczyć dostawcy zajmujący się produktami przyjaznymi dla środowiska czy też wpisujący się w trendy kosmetyczne. To wynik polityki sieci, która realizowana jest pod hasłem „Działanie robi różnicę” – promocja działań proekologicznych.

W związku z czwartą odsłoną akcji w Kauflandzie można znaleźć m.in. marki tj.: Monster Bath, Your Natura Side czy też Cafe Mimi. Kosmetycznym uzupełnieniem asortymentu są szczoteczki do zębów biobrush. Powstały na bazie odnawialnych surowców (np. olej rycynowy) oraz z drobin z drewna.

Kategorie: