Sieć ma już ponad 2400 sklepów.
W pierwszych dziewięciu miesiącach bieżącego roku sprzedaż Action netto wzrosła o 30,5% do 7,9 mld euro a wzrost sprzedaży w ujęciu porównywalnym przedstawiał się na poziomie 19,2%, głównie dzięki zwiększeniu liczby transakcji.
W wyniku dynamicznej międzynarodowej ekspansji oraz intensywnego rozwoju istniejących placówek, sprzedaż netto w pierwszych dziewięciu miesiącach 2023 roku wzrosła do 7,9 mld euro, co stanowiło wzrost o 30,5%. W tym okresie Action z powodzeniem otworzyło 153 nowe sklepy, co przyczyniło się do osiągnięcia łącznej liczby 2416 sklepów rozlokowanych w 11 krajach europejskich. Warto zauważyć, że wzrost liczby istniejących sklepów, mierzony na zasadzie porównywalności, wyniósł imponujące 19,2%.
W ostatnim kwartale, sieć sklepów Action świętowała kilka istotnych wydarzeń związanych z dynamiczną ekspansją. W Niemczech dyskont otworzył swój sklep nr 500, który zlokalizowany jest w Düsseldorfie. W Wiedniu natomiast miało miejsce otwarcie placówki nr 100. We Włoszech, już w drugim roku działalności, Action otworzył swój 50. sklep, mieszczący się w Rzymie. Niezmiernie ważne jest również zauważenie, że w ciągu dwóch lat liczba pracowników Action we Włoszech wzrosła do ponad 1000. Natomiast w Polsce, tylko w lipcu, do zespołu dołączył 4000. pracownik, co potwierdza pozycję Action jako istotnego pracodawcy w tych krajach.