Grupa przedstawiła wyniki za ubiegły miesiąc.
Jak poinformowała spółka we wstępnych szacunkach, skonsolidowane przychody Grupy wyniosły w styczniu 90,8 mln zł, co dało spadek o 1% rdr.
W segmencie odzieżowym zrealizowane przychody ze sprzedaży wyniosły w styczniu 45,1 mln zł, co dało spadek o 9,7% w porównaniu do analogicznego okresu roku poprzedniego. Jeśli z kolei chodzi o segment jubilerski w styczniu br wyniosły 45,8 mln zł i były wyższe rdr o 9,3%.
W styczniu sprzedaż online ukształtowała się na poziomie 16,1 mln zł, co dało wzrost rdr o 20,6%.
Jak poinformowała Grupa VRG skonsolidowana marża ze sprzedaży osiągnęła w styczniu 52,1% i była wyższa o 2,2 pp. rdr.
Na koniec stycznia bieżącego roku łączna powierzchnia sprzedaży detalicznej grupy wyniosła 52,2 tys. m kw., czyli wzrosła o 0,3% rdr.