Sieć podsumowała 2024 rok.
Sieć KOKU Sushi podsumowała 2024 rok, otwierając pięć nowych restauracji, obsługując ponad milion gości i wprowadzając innowacyjny koncept franczyzowy. Przychody firmy przekroczyły 82 mln zł.
W odpowiedzi na potrzeby współczesnego rynku sieć wprowadziła nowy koncept franczyzowy Basic. Charakteryzuje się on znacznie obniżonymi kosztami inwestycyjnymi i operacyjnymi, co ma zachęcić osoby niezdecydowane do podjęcia współpracy. Mniejsze lokale o minimalistycznym i nowoczesnym wystroju stanowią nie tylko łatwiejszy start dla nowych franczyzobiorców, ale także otwierają możliwości rozwoju dla obecnych partnerów sieci.
W ciągu ostatniego roku sushi masterzy przygotowali ponad 2 miliony rolek i zużyli 300 tys. kg ryżu. Dodatkowo, szefowie kuchni z Częstochowy, Lubania i Jastrzębia-Zdroju zdobyli prestiżowe nagrody podczas Restaurant Week, jednego z najpopularniejszych festiwali restauracyjnych na świecie.
Menu sieci również wzbogaciło się o nowości, które z pewnością zaskoczyły i zachwyciły gości.
Tradycyjnie, jak co roku, sieć przeprowadziła wewnętrzny konkurs „Nowe Inspiracje”, w którym sushi masterzy i barmanki zaprezentowali swoje kreatywne pomysły na nowe rolki i napoje.