Wiedza zdobyta podczas Konferencji sprawi, że dowiedzą się Państwo jak zmieniają się oczekiwania rynku i z jakimi wyzwaniami musi się mierzyć przedsiębiorca.
Podczas prelekcji zostaną przedstawione praktyczne case study liderów. Poruszanymi tematami będą:
- Obecna sytuacja na rynku e-commerce w kraju i na świecie- na co zwrócić szczególną uwagę podczas oceny kondycji rynku,
- Koszyk zakupowy- skuteczne metody zwiększenia jego zawartości oraz finalizacji rozpoczętych zakupów,
- Platformy zakupowe- czym kierować się przy ich wyborze, automatyzacja zamówień online,
- Kierunki rozwoju branży zakupów internetowych,
- Skuteczne metody sprzedaży wielokanałowej- jak efektywnie sprzedawać, na co zwrócić uwagę, czym kieruje się klient?
- Bezpieczeństwo i certyfikacja sklepów internetowych,
- Narzędzia analityczne- czym kierować się przy ich wyborze i jak z nich korzystać,
- Prezentacja produktów- jak wyróżnić się na tle konkurencji, jak przykuć uwagę nowego klienta i czym zatrzymać obecnych,
- Social shopping- czym jest i jak skutecznie go wykorzystać?
Do kogo skierowana jest e-Commerce Kids Conference?
- Do reprezentantów firm, odpowiedzialnych za rozwój oraz wdrażanie strategii zwiększania obrotów firmy,
- Do właścicieli, dyrektorów oraz managerów sklepów internetowych,
- Do właścicieli, managerów sklepów stacjonarnych którzy planują ekspansję sprzedaży na kanały internetowe,
- Do osób poszukujących innowacyjnych kanałów pozyskania klienta,
- Do reprezentantów branży e-commerce oraz retail, odpowiedzialnych za strategię i rozwój firmy,
- Do osób odpowiedzialnych w firmie za sprzedaż, promocję i marketing oraz generowanie przychodów w kanałach: e-commerce, mobile-commerce, social-commerce,
- Do kadry zarządzającej odpowiedzialnej za strategię i rozwój e-commerce