Strona główna / Wydarzenia / e-Commerce Kids Conference

e-Commerce Kids Conference

20 października 2021
w godzinach 08:00 - 22:00
Warszawa
e-Commerce Kids Conference

Prelekcje podczas e-Commerce Kids Conference są skierowane do handlowców, którzy pragną rozwinąć swoje przedsiębiorstwa i do osób chcących rozpocząć działalność

Wiedza zdobyta podczas Konferencji sprawi, że dowiedzą się Państwo jak zmieniają się oczekiwania rynku i z jakimi wyzwaniami musi się mierzyć przedsiębiorca.

Podczas prelekcji zostaną przedstawione praktyczne case study liderów. Poruszanymi tematami będą:

  • Obecna sytuacja na rynku e-commerce w kraju i na świecie- na co zwrócić szczególną uwagę podczas oceny kondycji rynku,
  • Koszyk zakupowy- skuteczne metody zwiększenia jego zawartości oraz finalizacji rozpoczętych zakupów,
  • Platformy zakupowe- czym kierować się przy ich wyborze, automatyzacja zamówień online,
  • Kierunki rozwoju branży zakupów internetowych,
  • Skuteczne metody sprzedaży wielokanałowej- jak efektywnie sprzedawać, na co zwrócić uwagę, czym kieruje się klient?
  • Bezpieczeństwo i certyfikacja sklepów internetowych,
  • Narzędzia analityczne- czym kierować się przy ich wyborze i jak z nich korzystać,
  • Prezentacja produktów- jak wyróżnić się na tle konkurencji, jak przykuć uwagę nowego klienta i czym zatrzymać obecnych,
  • Social shopping- czym jest i jak skutecznie go wykorzystać?

Do kogo skierowana jest e-Commerce Kids Conference?

  • Do reprezentantów firm, odpowiedzialnych za rozwój oraz wdrażanie strategii zwiększania obrotów firmy,
  • Do właścicieli, dyrektorów oraz managerów sklepów internetowych,
  • Do właścicieli, managerów sklepów stacjonarnych którzy planują ekspansję sprzedaży na kanały internetowe,
  • Do osób poszukujących innowacyjnych kanałów pozyskania klienta,
  • Do reprezentantów branży e-commerce oraz retail, odpowiedzialnych za strategię i rozwój firmy,
  • Do osób odpowiedzialnych w firmie za sprzedaż, promocję i marketing oraz generowanie przychodów w kanałach: e-commerce, mobile-commerce, social-commerce,
  • Do kadry zarządzającej odpowiedzialnej za strategię i rozwój e-commerce