Strona główna / Kariera w retail / Mariusz Ryciak

Mariusz Ryciak

Mariusz Ryciak

Dyrektorem Marketingu w Answear.com

Nowy Dyrektor Marketingu firmy Answear.com z marketingiem związany jest od niemal 25 lat.

W latach 2020-2022 pracował w firmie Colian jako Chief Marketing Officer i odpowiadał za marketing słodyczy marek tj.: Akuku!, Goplana, Jeżyki, Jutrzenka i Solidarnośćoraz działań zagranicznych marek słodyczy w tym brytyjskiej Elizabeth Shaw i irlandziej Lily O'Brien's.

Z Oshee Polska był związany od listopada 2017 do 2019 r. Odpowiadał za komunikację marketingową wszystkich marek firmy - Oshee, Kingi Pienińskiej i Combu.

Przed Oshee Polska pracował jako strategic director w NeumannBrown, prowadził własną agencję Red Parrot.

Karierę zawodową rozpoczynał w Radiu Zet, następnie kierował działem sponsoringu w PTC (T-Mobile Polska). Był również szefem promocji dla sieci radiowych - Super FM i Ad.point. W 2004 roku wdrażał strategię wprowadzenia na rynek nowej stacji telewizyjnej - Podróże TV. Współtworzył agencje reklamowe Blue Angels i Brand New Heaven. Doradzał m.in. takim markom jak: North Fish, ALMAR, Wojas, Grupa Radiowa Agory, Bakalland, FoodCare, Polfarma czy Pfizer.

Od 1992 roku jest członkiem  Stowarzyszenia Mensa Polska.