Strona główna / Kariera w retail / Marcin Zduńczyk

Marcin Zduńczyk

Marcin Zduńczyk

Od maja 2025 Dyrektorem Marketingu w firmie Ochnik

Marcin Zduńczyk to doświadczony Dyrektor Marketingu z ponad 15-letnim stażem w strategicznym zarządzaniu markami, komunikacją i sprzedażą w kanałach B2B i B2C, zarówno w e-commerce, jak i mediach.

Od 2021 roku kierował marketingiem Grupy Morizon-Gratka (Ringier Axel Springer), odpowiadając za strategie 360° i działania performance dla 4,5 mln użytkowników miesięcznie.

Wcześniej (2016-2020 )odpowiadał za strategię rozwoju e-commerce i marketingu w eobuwie.pl i modivo.pl na 14 rynkach europejskich.

W latach 2014-2016 pracował w Merlin.pl, w ktorej to m.in. tworzył i wdrażał strategie marketingowe, koordynował prace nad kampaniami marketingowymi (np. szeroka kampania tv).

Realizował również kompleksowe projekty doradcze z zakresu ekspansji międzynarodowej i digital marketingu dla marek takich jak Drogerie Natura, Femistories czy HealthLabs.