Strona główna / Kariera w retail / Franciszek Romański

Franciszek Romański

Franciszek Romański

Sports Marketing Managerem w New Balance

Nowy Sports Marketing Manager odpowiedzialny będzie przede wszystkim za kreowanie, wdrażanie i nadzorowanie strategii marketingowych w takich kategoriach jak: running i football. Do jego głównych obowiązków należała będzie m.in. rozbudowa całej kategorii running, rozwój grupy biegowej New Balance Run Club oraz wdrażanie globalnej strategii w kategorii football. Ponadto zajmie się również współpracą z partnerskimi wydarzeniami sportowymi oraz kontraktami z ambasadorami.

Jego wcześniejsze doświadczenie to pięcioletnia współpraca z marką Reebok, gdzie w ramach swoich obowiązków odpowiedzialny był za obszar marketingu sportowego i zajmował się rozwojem na lokalnych rynkach globalnych partnerstw marki Reebok: UFC, CrossFit i Spartan Race. Romański kierował również projektem Reebok Run Crew i odpowiadał za kontrakty ambasadorskie.

Franciszek Romański jest Absolwentem Akademii Wychowania Fizycznego im. Józefa Piłsudskiego w Warszawie. Ukończył także studia podyplomowe Marketing Sportu w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.