Dyrektorem Marketingu w Netto Polska
Filip Fiedorow
Do zespołu Netto dołączył Filip Fiedrow, który objął nowe stanowisko Dyrektora Marketingu i odpowiadał będzie za wdrażanie długofalowej strategii marki, rozwój oraz poszerzenie kompetencji zespołu i utrzymanie synergii miedzy komunikacją marketingową, a działaniami biznesowymi.
W ubiegłym 2019 roku po niespełna dwóch miesiącach, Filip Fiedorow rozstał się z firmą Żabka Polska. Od 1 lutego stał na czele Działu Marketingu i zarządzał zespołami Customer Insight, Customer Marketing i Customer Communications. Natomiast aktualnie wraca kontynuować rozwój w IKEA, gdzie będzie rozwijać swoje kompetencje o doświadczenie sprzedażowe, bowiem obejmie stanowisko dyrektora sklepu IKEA w Poznaniu. Wcześniej w IKEA od 2016 r. świadczył pracę na stanowisku country marketing directora, wówczas działania reklamowe zespołu zostały docenione m.in. w zeszłorocznym konkursie Effie Awards.
Departament marketingu będzie raportował jak do tej pory bezpośrednio do Anny Grabowskiej, wiceprezes zarządu ds. komercyjnych Żabka Polska.
Filip Fiedorow poprzednio pracował w firmie Lidl Polska, zajmował wówczas stanowisko Marketing Directora. Podczas pełnienia przez niego tej funkcji firma wykonywała kampanie, w których uczestniczyli Pascal Brodnicki, Karol Okrasa i Dorota Wellman. Wcześniej przez okres siedmiu lat, obejmował m.in. stanowisko Senior Strategy&Planning Managera w Kompani Piwowarskiej, marki Tyskie.
Fiedorow ukończył studia na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu.