Strona główna / Kariera w retail / Filip Fiedorow

Filip Fiedorow

Filip Fiedorow

wraca do IKEA po niespełna dwóch miesiącach pracy w firmie Żabka Polska.

Po niespełna dwóch miesiącach, Filip Fiedorow rozstał się z firmą Żabka Polska. Od 1 lutego stał na czele Działu Marketingu i zarządzał zespołami Customer Insight, Customer Marketing i Customer Communications. Natomiast aktualnie wraca kontynuować rozwój w IKEA, gdzie będzie rozwijać swoje kompetencje o doświadczenie sprzedażowej, bowiem obejmie stanowisko dyrektora sklepu IKEA w Poznaniu. Wcześniej w IKEA od 2016 r. świadczył pracę na stanowisku country marketing directora, wówczas działania reklamowe zespołu zostały docenione m.in. w zeszłorocznym konkursie Effie Awards.

Departament marketingu będzie raportował jak do tej pory bezpośrednio do Anny Grabowskiej, wiceprezes zarządu ds. komercyjnych Żabka Polska.

Filip Fiedorow poprzednio pracował w firmie Lidl Polska, zajmował wówczas stanowisko Marketing Directora. Podczas pełnienia przez niego tej funkcji firma wykonywała kampanie, w których uczestniczyli Pascal Brodnicki, Karol Okrasa i Dorota Wellman. Wcześniej przez okres siedmiu lat, obejmował m.in. stanowisko Senior Strategy&Planning Managera w Kompani Piwowarskiej, marki Tyskie.

Fiedorow ukończył studia na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu.