Strona główna / Kariera w retail / Dominik Dróżdż

Dominik Dróżdż

Dominik Dróżdż

Od września 2024 Dyrektorem Generalnym w Reporter Young

W Reporter Young będzie odpowiedzialny za kompleksowy rozwój biznesu we wszystkich kanałach, wprowadzając nowe, zróżnicowane strategie, które umożliwią lepsze zaspokojenie potrzeb klientów. Na jego barkach spoczywać będzie pełen rozwój marki.

Dominik Dróżdż to doświadczony Dyrektor Marketingu E - commerce, który pracował dla topowych biznesów e-commerce w branży fashion tj. E- obuwie/Modivo S.A., Answear.com, NA-KD.

W latach 2021-2024 jako Head of Market Operations w Modivo odpowiadał za ekspansję i otwarcia nowych rynków. W NA-KD, z kolei jako Marketing Director CEE w latach 2017-2022 zajmował się m.in. planowaniem i realizacją wszelkich działań marketingowych.

Jako Performance Marketing Manager CEE w Answear.com w latach 2015-2017, zajmował się zarządzaniem działem reklamy performance marketingu oraz nadzorem i odpowiedzialnością za planowanie, zakup mediów i realizacji kampanii reklamowych.

Wcześniej pracował w Media Impact Polska i Grupie Onet.