I kwartał 2018 to dobre wyniki sprzedaży
Firma odnotowała 0,11 mln zł skonsolidowanego zysku netto w I kw. 2018 r. wobec 0,78 mln zł straty rok wcześniej.
Nowootwierane salony powodują wzrost powierzchni handlowej generującej wyższe przychody - informuje firma w raporcie. Na koniec I kwartału 2018 roku powierzchnia sprzedaży sieci detalicznej zwiększyła się do ok. 33,6 tys. m2 r/r . Przychody ze sprzedaży segmentu odzieżowego w I kwartale 2018 roku wyniosły 98,7 mln zł i były o 14,3 mln zł (tj. o 17%) wyższe od przychodów osiągniętych za okres I kwartału 2017 roku. Grupa zanotowała następujące dynamiki w sprzedaży w kanałach detalicznych: Vistula - wzrost o 8,5 mln zł (+ 18%); Wólczanka - wzrost o 4,3 mln zł (+22%); Deni Cler Milano - wzrost o 0,2 mln zł (+2%).