Rusza pierwsza kampania pozycjonująca polskie marki na platformie.
Celem kampanii jest zwiększenie widoczności polskich marek na tle szerokiej oferty platformy a także budowanie świadomości ich dostępności na platformie. Zdjęcia do niej były realizowane w Warszawie, a znalazły się na nich kolekcje m.in. takich marek jak: Kazar, Lancerto, Vistula, Bytom, Wólczanka, Deni Cler, Bizuu, La Mania, Ryłko, Diverse, Big Star.
Kampania “To nie Nowy Jork / Paryż / Mediolan / Tokio. To polskie marki na Zalando” przedstawia asortyment wybranych polskich marek dostępnych na Zalando w taki sposób, aby oddać atmosferę największych stolic mody. Zdjęcia realizowano w Warszawie, a znalazły się na nich kolekcje m.in.: Kazar, Lancerto, Vistula, Bytom, Wólczanka, Deni Cler, Bizuu, La Mania, Ryłko czy Diverse, Big Star.
Kampania wystartowała 23 czerwca i ma potrwać 6 tygodni. Pojawi się ona w kanałach digital, social mediach, prasie, oraz na samej platformie. Na Zalando.pl ma zostać stworzona przestrzeń poświęcona asortymentowi lokalnych marek. Klienci będą mogli zapoznać się tamz ich pełnym portfolio.