Sieci convenience otwarte na współpracę z e-commerce
Klienci sklepu Zalando mogą teraz odbierać zakupy oraz dokonywać ich zwrotów w placówkach Żabka i Freshmarket. Licząca blisko 5 tys. placówek czołowa sieć formatu convenience wysyła sygnał do branży e-commerce, że jest kompetentna w obszarze obsługi sklepów internetowych.
Dla klientów Zalando, niemieckiego potentata specjalizującego się w sprzedaży odzieży online, to duże ułatwienie – do niedawna obsługa przesyłek i zwrotów opierała się na kurierach firmy FedEx.
Od 7 maja klienci sklepu mogą w nowy sposób zwracać towary, których nie chcą (lub które reklamują). Już nie tylko przez kuriera, ale, jak wynika z informacji zamieszczonych na stronie Zalando, także zanosząc przesyłki do wybranych przez siebie sklepów kilku sieci. Są wśród nich placówki Żabka i Freshmarket (a także punkty Inmedio, Relay, 1 Minute, Małpka oraz Shell). Przesyłki te odbiorą kurierzy DHL.