Każdy kanał sprzedaży zanotował wzrost
W kwietniu bieżącego roku skonsolidowane przychody Grupy VRG wyniosły ok. 83,1 mln zł. Jest to wynik wyższy o ok. 46,7% niż w kwietniu ubiegłego roku. W okresie styczeń-kwiecień Grupa wypracowała przychody na poziomie ok. 297,5 mln zł (wzrost o ok. 37% rdr).
Sprzedaż detaliczna osiągnięta w segmencie odzieżowym – marki Vistula, Deni Cler, Wólczanka i Bytom w kwietniu 2019 roku wyniosły ok. 55,2 mln złotych (wzrost o ok. 61,5%). Okres styczeń-kwiecień przyniósł przychody ze sprzedaży na poziomie ok. 187,4 mln zł (wzrost o ok. 49,8%).
Segment jubilerski W.KRUK zanotował w kwietniu ok. 25,1 mln złotych. Jest to wynik wyższy o ok. 36,9% w porównaniu do kwietnia 2018 roku. W ujęciu narastającym od początku roku przychody ze sprzedaży w tym segmencie wyniosły 97,4 mln zł, a to wzrost o ok. 25,8% rdr.
Na koniec kwietnia 2019 roku łączna powierzchnia sprzedaży detalicznej wyniosła 52,6 tys. m2.