Strona główna / Artykuły z branży / Włoska marka zwiększa swoją obecność w Polsce

Włoska marka zwiększa swoją obecność w Polsce

i otwiera salon w Łodzi.

Boggi Milano, ikona włoskiej elegancji w modzie męskiej, rozwija swoją sieć w Polsce. Najnowszy sklep marki został otwarty w łódzkiej Manufakturze, dołączając do czterech dotychczasowych lokalizacji: Starego Browaru w Poznaniu, warszawskich galerii Klif i Westfield Mokotów oraz centrum outletowego w Piasecznie.

Manufaktura, uznawana za jedno z topowych miejsc zakupowych w kraju, łączy industrialny charakter z nowoczesnością. Odrestaurowana fabryka z XIX wieku stała się tętniącym życiem kompleksem handlowo-kulturalnym – idealnym miejscem dla obecności Boggi Milano.

Za rozwój sieci Boggi Milano na polskim rynku odpowiada GPoland Group, prowadząc ekspansję w formule franczyzy.

Salon Boggi Milano w łódzkiej Manufakturze otwiera swoje drzwi wraz z premierą kolekcji jesień/zima 2025. To kolejny etap ewolucji marki, w której nowoczesna technologia spotyka się z włoską elegancją. Innowacyjna linia techwear, ekskluzywna odzież z kaszmiru i wełny typu travel oraz nowa odsłona casualu – funkcjonalna, minimalistyczna i stworzona z myślą o aktywnym trybie życia – tworzą spójną propozycję dla współczesnego mężczyzny. Kolekcja powstała w duchu odpowiedzialności – z wykorzystaniem certyfikowanych, starannie wybranych materiałów, łączących jakość i trwałość z dbałością o planetę.

Kategorie: