Strona główna / Artykuły z branży / Właściciel Monnari odnotował niewielki wzrost sprzedaży

Właściciel Monnari odnotował niewielki wzrost sprzedaży

i to przy jednoczesnym zmniejszeniu liczby sklepów.

Grupa Monnari Trade, zarządzająca siecią sklepów z modą damską, zanotowała w IV kwartale 2024 roku szacunkowe skonsolidowane przychody ze sprzedaży na poziomie 93,1 mln zł, co oznacza wzrost o 1,2% w porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego, kiedy to przychody wyniosły 92 mln zł.

Dodatkowo, marża brutto na sprzedaży towarów w IV kwartale 2024 r. osiągnęła poziom 62,4%, co stanowi spadek w stosunku do 63,3% odnotowanych w analogicznym okresie 2023 r.

W 2024 roku Grupa Monnari Trade osiągnęła przychody ze sprzedaży towarów na poziomie 305,7 mln zł, co oznacza wzrost o 1,2% w porównaniu z rokiem 2023.

Jednocześnie marża brutto na sprzedaży towarów za cały rok wyniosła 60,8%, w porównaniu do 59,9% odnotowanych w analogicznym okresie roku poprzedniego.

Pod koniec 2024 roku grupa prowadziła sprzedaż w 210 salonach (w porównaniu do 219 salonów na koniec 2023 roku). W skład sieci wchodziło 185 salonów własnych Monnari, 8 salonów Femestage oraz 17 salonów franczyzowych, a także sklep internetowy. Całkowita powierzchnia sieci wynosiła około 45,9 tys. m², wobec 47,1 tys. m² na koniec 2023 roku, co oznacza spadek rok do roku o około 2,5% pod względem powierzchni i o około 4,1% pod względem liczby salonów.

Kategorie: