Strona główna / Artykuły z branży / Wittchen notuje wzrost sprzedaży w segmencie detalicznym

Wittchen notuje wzrost sprzedaży w segmencie detalicznym

W segmencie B2B już nie tak kolorowo

Wittchen S.A. w grudniu 2018 roku osiągnął 34,4 mln skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży, co dało wynik o 9% większy niż w grudniu 2017 roku. Sprzedaż detaliczna w grudniu 2018 osiągnęła wynik 31,3 mln złotych i również była wyższa o 9% rok do roku. Natomiast sprzedaż w segmencie B2B spadła o 6% i wyniosła 3,1 mln złotych.

Biorąc pod uwagę okres od stycznia do grudnia 2018 roku ogółem przychody Wittchen odnotowały wzrost o 14% rdr i osiągnęły poziom 244,7 mln zł. Sprzedaż detaliczna wyniosła 198,4 mln złotych – jest to wzrost o 18% rdr, a sprzedaż w segmencie B2B osiągnęła wynik 45,2 mln złotych – jest to spadek o 1% rdr.

Segment B2B obejmuje sprzedaż krajową oraz sprzedaż eksportową do klientów korporacyjnych i firm, natomiast segment detaliczny to sprzedaż internetowa, sprzedaż w salonach/punktach detalicznych.

Kategorie: