Strona główna / Artykuły z branży / VRG z nowymi konceptami salonów

VRG z nowymi konceptami salonów

Zmienione salony ruszą w Westfield Mokotów.

Salony w nowym koncepcie ruszą w marcu.

W salonie W.Kruk powierzchnia zostanie powiększona prawie czterokrotnie a do tego po raz pierwszy w Polsce pojawi się najnowszy koncept marki Rolex.
Nowy salon marki otworzy się po remoncie jako W. KRUK Rolex Boutique i będzie to pierwszy butik w Polsce a zarazem jeden z niewielu w Europie zaprojektowany i zbudowany zgodnie z najnowszym konceptem meblowym Rolexa.  Salon ruszy 25 marca i będzie skupiał się na ofercie premium. Poza zegarkami Rolex w salonie znajdziemy także największy shop-in-shop Cartier w kraju, który stanowi mini-butik umiejscowiony wewnątrz dużego formatu. W ym samym koncepcie shop-in-shop prezentowana będzie także marka Tudor a W.KRUK Rolex Boutique będzie największym punktem sprzedaży Tudora w Polsce.
Na 177 m2 powierzchni salonu W.KRUK będzie prezentować prestiżowe marki zegarków (Cartier, Rolex, Tudor i Hublot) a także luksusową biżuterię z wyselekcjonowanych światowych manufaktur w tym: Marco Bicego, Pasquale Bruni, Recarlo, Birks i Gucci. Pozostałe oferty , autorskie kolekcje biżuterii oraz bardziej dostępną cenowo kolekcję Picky Picka, klienci znajdą w drugim salonie marki, znajdującym się na terenie centrum handlowego.

Z kolei Wólczanka wystartuje ze sklepem wielkoformatowym i butikiem Wólczanka Premium, wyspecjalizowanym w koszulach.

Do ok. 240 m2 urośnie też jeszcze w tym półroczu salon Vistuli tak aby zmieścić rosnącą kolekcję damską. Otwarcie tegoż salonu planowane jest na czerwiec i tym samym, powierzchnia zajmowana przez sklepy Grupy VRG w Westfield Mokotów powiększy się o prawie 300 m2.

 

 

Kategorie: