Nowy salon ruszył w warszawskiej Westfield Arkadia.
Vistula w sezon jesień-zima wchodzi ze zmienionym podejściem do komercjalizacji kolekcji i kolejnym sklepem w nowym koncepcie.
Oferta marki nie pojawi się w tym samym czasie w sklepach i będzie podzielona na 5 rozdziałów, które będą wprowadzane do salonów i kanału online stopniowo. Wszystko ma być tak, aby poszczególne elementy były jak najlepiej dopasowane do potrzeb klientów w danym momencie sezonu.
Zmiana ta jest elementem strategicznej ewolucji marki oraz szerzej segmentu odzieżowego Grupy VRG i jej celem ma być wzrost biznesu spółki w tym obszarze.
Pierwszy sygnał wprowadzanej zmiany struktury sezonu to wprowadzenie po raz pierwszy w lipcu w marce Vistula pierwszej kolekcji trans-seasonal, która rozpoczyna sezon jesienno-zimowy. Oferta ta jest jednak dopasowana asortymentem i kolorystyką do późnego lata. Łącznie kolekcję jesień – zima w Vistula stworzy w tym roku 7 kapsuł męskich i 5 kapsuł kobiecych.
W bieżącym roku ewolucja marki Vistula to także zmiany w sieci, w tym premiery salonów modernizowanych albo otwieranych w nowym koncepcie. Najnowszy taki salon ruszył w ostatni piątek sierpnia w warszawskiej Westfield Arkadia. Sklep ma powierzchnię 235 m2 . W nowym salonie zmieniono sposób ekspozycji (asortyment prezentowany jest na jednym poziomie, na wysokości wzroku klienta) a także przestrzenie wydzielone na kolekcję damską i akcesoria. Analogiczny salon marki znajduje się już w CH Silesia.