Jak będzie wyglądać podsumować podsumowanie roku?
Przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie odzieżowym (marki Vistula, Wólczanka, Deni Cler) - wyniosły około 52,0 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w grudniu 2016 roku o około 17,9%. W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń – grudzień 2017 roku w tym segmencie wyniosła około 387,6 mln zł i była wyższa o około 16,0 % od osiągniętych w analogicznym okresie 2016 roku. Spółka informuje również, że skonsolidowana marża ze sprzedaży osiągnięta w grudniu 2017 roku przez Grupę Kapitałową Spółki wyniosła około 53,7 % i była wyższa od marży osiągniętej w grudniu 2016 roku o około 1,2 p.p. W ujęciu narastającym skonsolidowana marża ze sprzedaży w okresie styczeń-grudzień 2017 wyniosła około 52,1% i była na takim samym poziomie w stosunku do marży osiągniętej w analogicznym okresie 2016 roku.