Strona główna / Artykuły z branży / Usługa click&collect 1H w sieci Decathlon

Usługa click&collect 1H w sieci Decathlon

To kolejne przyjazne konsumentom rozwiązanie

Decathlon – sieć sklepów i producent sprzętu sportowego po wdrożeniu technologii RFID (we wszystkich sklepach) wprowadził kolejne udogodnienie dla swoich Klientów – usługa click&collect 1H oraz możliwość złożenia zamówienia u sprzedawcy w sklepie. Celem firmy jest ciągłe usprawnianie procesów zakupowych w sklepie online i w sklepach stacjonarnych.

Nowo wdrożona usługa – click&collect 1H polega na możliwości zamówienia i odbioru produktów już za godzinę w dowolnym sklepie Decathlon. Na stronie internetowej decathlon.pl kupujący mogą zamówić wybrany produkt, zapłacić za niego online i odebrać we wskazanym sklepie (o ile produkt jest w nim dostępny). W niektórych sklepach klienci mogą również wybrać opcję odbioru w systemie Drive tzn. klient odbierając swoje zamówienie parkuje samochód w wyznaczonym miejscu, dzwoni do sklepu, a pracownik przez szybę sprawdza kod odbioru i pakuje paczkę prosto do bagażnika samochodu.

Kolejnym udogodnieniem w odbiorze zamówień online jest wdrożenie w czterech sklepach na terenie kraju samoobsługowych skrytek do odbioru zamówień z opcją odbioru w sklepie stacjonarnym. W przypadku tej usługi klient otrzymuje sms i e-mail z kodem do skrytki i samodzielnie odbiera swoje zamówienie w C&C BOX. Sklepy objęte tą usługa znajdują się w: Kraków Plaza, Warszawa Ostrobramska, Warszawa Targówek i Gdańsk Przymorze.

Aktualnie na terenie Polski znajduje się 60 sklepów sieci Decathlon.

Kategorie: