Strona główna / Artykuły z branży / TXM spadek sprzedaży

TXM spadek sprzedaży

Spadki zarówno w sieci własnej, jak i kanale e-commerse

Jak podaje spółka w komunikacie, w segmencie dyskontowym poziom sprzedaży towarów w grudniu 2017 r. wyniósł ok. 47 mln zł, co oznacza spadek o 2% w porównaniu do grudnia roku poprzedniego. W ujęciu narastającym sprzedaż sektora dyskontowego wyniosła ok. 381 mln zł i była wyższa o ok. 1% w porównaniu do sprzedaży osiągniętej w tożsamym okresie roku poprzedniego.

Przychody ze sprzedaży towarów zrealizowane poprzez sklep internetowy www.txm24.pl w grudniu 2017 wyniosły ok. 0,9 mln zł co oznacza spadek o 15% w stosunku do grudnia 2016 roku. W ujęciu narastającym sprzedaż dyskontowego sklepu internetowego wyniosła ok. 9,6 mln zł i była o 7% wyższa niż w tożsamym okresie roku poprzedniego.

 TXM

składa się z 401 sklepów własnych o łącznej powierzchni 106,4 tys. m2.

Kategorie: