Strona główna / Artykuły z branży / Tatuum z nowym rozwiązaniem dla omnichannelowych klientów

Tatuum z nowym rozwiązaniem dla omnichannelowych klientów

W sklepach sieci zapłacimy BLIKiem.

Dla klientów dokonujących zamówienia w modelu omnichannel, sieć wprowadziła płatności BLIK w salonach stacjonarnych.

Jak poinformowali przedstawiciele Tatuum: “Specjalnie dla naszych klientów, w zamówieniach omnichannel uruchomiliśmy natychmiastową płatność BLIK. To długo wyczekiwana i mile widziana funkcja przez nasze klientki. Od teraz za swoje zamówienie z dostawą do domu lub do punktu odbioru, mogą błyskawicznie zapłacić w naszych salonach”.

Marka Tatuum systematycznie wdraża narzędzia e-commerce, które pozwalają definiować potrzeby, opisywać zachowania zakupowe, podpowiadać skład koszyków, ułatwiać płatności oraz zapewniać błyskawiczną dostawę. Dodatkowo oferowane są spersonalizowane porady dotyczące stylu oraz ekskluzywne korzyści z członkostwa w klubie zakupowym

Kategorie: