Otwarcie sklepu miało miejsce 18 listopada w Galerii Katowickiej.
Marka systematycznie wdraża strategię rozwoju swojego portfolio, skupiając się na lokalizacjach w centrach handlowych. Sklep w Galerii Katowickiej stanowi trzeci sklep tego typu.
Otwarty sklep znajduje się na poziomie 0 w jednym z najbardziej uczęszczanych obszarów. Lokal o powierzchni 120 metrów kwadratowych posiada szeroką narożną witrynę, która doskonale eksponuje wnętrze sklepu.
Projekt wnętrza 20 sklepu został opracowany z uwzględnieniem nowych elementów, takich jak dwie żyrafy utrzymane w kolorach marki, z czego większa ma imponującą wysokość 3,2 metra. Stanowią one kolejny, obok podajnika na gumy o pojemności 40 000 sztuk i strefy selfie, element charakterystyczny dla sklepów sieci, mający na celu dostarczenie klientom niezapomnianych doświadczeń.
Sweet Factory Store to lider na polskim rynku sprzedaży słodyczy w formule Pick’n’mix, obejmującej różnorodne smakołyki tj. żelki, gumy, cukierki, lizaki, pianki, a także opcje bezglutenowe i wegańskie produktów z całego świata. W swojej ofercie marka posiada również wysokiej jakości produkty czekoladowe oraz ręcznie robione krówki, wspierając polskie firmy, które są lokalnymi producentami.