Strona główna / Artykuły z branży / Sieć Sano przejęta przez Stokrotkę

Sieć Sano przejęta przez Stokrotkę

Połączenie spółek zostanie zakończone na początku przyszłego roku

Spółka została przejęta od powiązanych udziałowców. Sieć Sano posiada 36 sklepów oraz prowadzi sklep internetowy. Największa liczba sklepów, bo aż 13 z nich działa w Koszalinie, 9 w Bydgoszczy, 3 w Kołobrzegu, 2 w Szczecinku i 2 w Człuchowie. Pojedyncze sklepy występują w Białogardzie, Chojnicach, Gdańsku, Gryficach, Połczynie Zdroju, Słupsku i w Świdwinie.

Spółka zatrudnia ponad 900 pracowników, a w zeszłym roku przychody ze sprzedaży przekroczyły 71 mln euro. W ubiegłym roku spółka postanowiła przeprowadzić gruntowną modernizację niektórych sklepów Sano, został zmieniony ich wystrój oraz aranżacja wnętrz.

Zmianie uległ również asortyment, który został rozszerzony o około 2000 nowych produktów, a więc teraz w ofercie Sano znajdziemy blisko 18000 indeksów.

Strategia, jaką obrała sieć Sano to skupienie się na polskim rynku, a przejęcie Sano i połączenie ze Stokrotką to kolejny krok we wzmocnieniu pozycji w północno-zachodniej części Polski.

Kategorie: