Połączenie spółek zostanie zakończone na początku przyszłego roku
Spółka została przejęta od powiązanych udziałowców. Sieć Sano posiada 36 sklepów oraz prowadzi sklep internetowy. Największa liczba sklepów, bo aż 13 z nich działa w Koszalinie, 9 w Bydgoszczy, 3 w Kołobrzegu, 2 w Szczecinku i 2 w Człuchowie. Pojedyncze sklepy występują w Białogardzie, Chojnicach, Gdańsku, Gryficach, Połczynie Zdroju, Słupsku i w Świdwinie.
Spółka zatrudnia ponad 900 pracowników, a w zeszłym roku przychody ze sprzedaży przekroczyły 71 mln euro. W ubiegłym roku spółka postanowiła przeprowadzić gruntowną modernizację niektórych sklepów Sano, został zmieniony ich wystrój oraz aranżacja wnętrz.
Zmianie uległ również asortyment, który został rozszerzony o około 2000 nowych produktów, a więc teraz w ofercie Sano znajdziemy blisko 18000 indeksów.
Strategia, jaką obrała sieć Sano to skupienie się na polskim rynku, a przejęcie Sano i połączenie ze Stokrotką to kolejny krok we wzmocnieniu pozycji w północno-zachodniej części Polski.