Strona główna / Artykuły z branży / Sieć salonów optycznych Kodano wprowadziła domową przymierzalnię

Sieć salonów optycznych Kodano wprowadziła domową przymierzalnię

Inwestycja w ecommerce się opłaca

Sieć salonów optycznych Kodano zdecydowała o wprowadzeniu nowej usługi w sprzedaży online a mianowicie - Domowej Przymierzalni. Oferta jest całkowicie darmową usługą, która pozwala zamówić cztery wybrane pary okularów do domu, przymierzać je przez 10 dni i zdecydować o zakupie.

Wprowadzenie nowej usługi, jak informują przedstawiciele sieci, sprawiło, że klienci składają kilkudziesięciokrotnie więcej zamówień. Okulary są coraz popularniejszym produktem kupowanym przez internet.

Kodano jest siecią salonów optycznych, mieszczących się w najlepszych lokalizacjach na terenie Krakowa, Poznania i Gdańska. Obecnie w sieci działa 5 salonów – 2 w Krakowie i po jednym w Toruniu, Poznaniu i Gdańsku. Kodano.pl to sklep internetowy oferujący szeroką gamę okularów korekcyjnych i przeciwsłonecznych. Właścicielem marki jest spółka Szkla.com SA, lider w internetowej sprzedaży soczewek kontaktowych oraz okularów na terenie Europy Środkowo-­Wschodniej.

Kategorie: