Strona główna / Artykuły z branży / Sieć Piotr i Paweł walczy o klientów

Sieć Piotr i Paweł walczy o klientów

Nowy program lojalnościowy

Aby korzystać z programu należy pobrać aplikację, która dostępna jest w Google Play i AppStore i założyć w niej konto. Dzięki aplikacji użytkownicy gromadzić będą punkty zdobyte podczas robienia zakupów w sklepach stacjonarnych sieci, a następnie będą mogli zamieniać je na rabaty lub nagrody. Użytkownicy zakładający konto otrzymają również na start kupon uprawniający do 5% zniżki na zakupy. Poza tym klienci otrzymywać będą także oferty od firm partnerskich.

Program lojalnościowy „Najwięcej” zastąpił funkcjonujący do jesieni 2018 roku program pt.: „Po2jamy Rabaty”. Program ten został zawieszony ze względu na niezadowolenie części klientów. Różnica pomiędzy poprzednim programem, a nowym jest taka, że została wyeliminowana plastikowa karta na której zbierano punkty. Teraz wszystko odbywa się w wersji cyfrowej.

Klienci, którzy wcześniej korzystali z programu „Po2jamy Rabaty” będą mogli przenieść niewykorzystane punkty do nowego programu „Najwięcej”. Przeniesienia można dokonać do końca marca 2019 roku. Punkty, które zostaną zdobyte w nowym programie nie będzie można wykorzystać w sklepie internetowym Piotra i Pawła.

Kategorie: