i to na poziomie 100 mln zł.
Współwłaściciel a zarazem prezez zarządu Savicki Tomasz Osman przyznał, że firma zakładała w roku 2023 sprzedaż biżuterii na poziomie 60 mln złotych. Jednak już w połowie grudnia firma przebiła już 63 mln, co dało wzrost o ponad 50% rdr.
W biegłym roku firma otworzyła 6 nowych salonów SAVICKI w największych miastach w Polsce tj. Poznaniu, Warszawie, Krakowie, Gdańsku, Katowicach i Zielonej Górze. Każdy z tych salonów realizuje autorską koncepcję obsługi klienta marki. W centrum sklepu znajduje się innowacyjny stół TryOn® ze strefą edukacyjną. Innym innowacyjnym pomysłem jest też VIP Room czyli wydzielona, dyskretna przestrzeń dla klientów, obecnie dostępna jest w salonach w Warszawie i Zielonej Górze.
Ta sieć salonów biżuteryjnych postawiła również na silną integrację kanałów on- i offline, gdyż poza rozbudową sklepów stacjonarnych uruchomiła zupełnie nową wersję swojego sklepu internetowego.
Marka umocniła również w tym roku swoją sprzedaż online w 9 krajach poza Polską tj. w Czechach, Słowacji, Rumunii, Chorwacji, Bułgarii, Niemczech, Wielkiej Brytanii, Grecji i na Węgrzech.
Marka SAVICKI nawiązała również współpracę ze znanym projektantem mody Maciejem Zieniem. Dzi,,,eki temu kamienie szlachetne marki wzbogacą projekty sukien ślubnych i wieczorowych marki Zień.
W bieżącym roku marka SAVICKI chce umacniać swoją pozycję na rynku jako największa w Polsce firma, która specjalizuje się w biżuterii ślubnej i zaręczynowej. Planowane są również kolejne otwarcia salonów stacjonarnych w Polsce tj. w Łodzi, Bydgoszczy i Szczecinie.
SAVICKI ma zainwestować również w nową siedzibę firmy w Lublinie. Budynek o kubaturze 700 m2 ma stanąć na ulicy Dobrzańskiego, czyli tuż obok największego centrum handlowego w mieście.