Wzrost przychodów w kanale e-commerce o 65%
Dystrybutor odzieży dziecięcej w Europie Środkowo-Wschodniej wypracował w lutym kolejny rekord osiągniętych wyników. Przychody ze sprzedaży w sklepach stacjonarnych w Polsce wyniosły w lutym 8,5 mln zł. Jest to wzrost o 7% rok do roku. Natomiast przychody ze sprzedaży w kanale e-commerce osiągnęły wynik 2,1 mln, a to oznacza, że są wyższe, aż o 65% w porównaniu z lutym w 2018 roku.
Sieć konsekwentnie realizuje założoną strategię w Polsce jaką jest optymalizacja lokalizacji sklepów stacjonarnych oraz intensywny rozwój kanału e-commerce. Uruchomiony pod koniec 2018 roku magazyn usprawnił prace, które związane są z wysyłką i kompletowaniem zamówień dokonanych przez Internet.
Biorąc pod uwagę okres styczeń-luty 2019 roku, przychody jakie wypracowała sieć w polskich sklepach wzrosły o 1% co dało wynik 19,7 mln zł wobec 19,6 mln zł rok wcześniej. Krajowy kanał e-commerce w tym okresie wypracował 4,4 mln zł przychodów. To wynik o 15% wyższy niż w okresie styczeń-luty 2018.
Na początku 2019 roku grupa CDRL zakupiła 75,9% udziałów spółki DPM z Białorusi, która zarządza siecią supermarketów Buslik specjalizujących się w sprzedaży odzieży i akcesoriów dziecięcych. Asortyment skierowany jest do dzieci do 12 lat. W styczniu CDRL objęło również 69% udziałów w spółce Lemon Fashion (odzież dziecięca) i 40% udziałów w Sale Zabaw Fikołki. Dzięki podjętej współpracy z Salami Zabaw Fikołki sieć pozyskała nowy kanał dotarcia do klientów.