Duży potencjał e-commerce B2B
Eurocash Dystrybucja dwa lata temu wprowadziła dla właścicieli małych i średnich sklepów platformę do zakupów internetowych – eurocash.pl. Kupujący zyskali nie tylko możliwość wygodnego i szybkiego zamawiania produktów, ale również szereg funkcjonalności wspierających zarządzanie przedsiębiorstwem.
Klienci Eurocash Dystrybucja w pierwszym półroczu 2020 roku zamówili poprzez eurocash.pl produkty o wartości 2,1 mld zł (wzrost o 0,5 mld rok do roku). Sprzedaż przez smartfona wyniosła, aż 485 mln zł. Jest to wzrost o 270 mln w porównaniu do I półrocza 2019 roku. Natomiast w samym lipcu sprzedaż przez telefon osiągnęła rekordową miesięczną wartość – 100 mln zł.
Na koniec pierwszego półrocza 2020 roku platforma miała 15 tysięcy użytkowników z czego 6,5 tysiąca korzystało z niej przez smartfona. Użytkownicy chętnie korzystają także z innych funkcjonalności oferowanych przez platforme tj.: kupony rabatowe, akcje handlowe czy uproszczenie przejścia do oferty innych jednostek biznesowych Grupy Eurocash. Aktualnie poza produktami spożywczymi i alkoholowymi eurocash.pl pozwala na zaopatrzenie sklepu również w produkty przykasowe, lekarstwa OTC oraz ponad 35 tysięcy produktów uzupełniających.