Strona główna / Artykuły z branży / Rebranding sieci Sano

Rebranding sieci Sano

Sklepy zmienią nazwę na Stokrotka

Od dziś tj. 14.02. pierwsze dziewięć sklepów Sano zlokalizowanych w Bydgoszczy zmieni swoją nazwę na Stokrotka. Sieć przed połączeniem ze Stokrotką miała 36 sklepów w północnej i zachodniej części kraju. Natomiast sieć Stokrotka po połączeniu z siecią Sano aktualnie ma ponad  550 sklepów w różnych formatach.

Rebranding obejmie również sklepu sieci Sano w innych miastach np. w Koszalinie czy w Kołobrzegu. Hasłem przewodnim rebrandingu jest „Teraz Sano = Stokrotka”. Sieć Stokrotka zapewnia, że poza zmianą szyldu nie ulegną zmianom standardy wypracowane przez sieć Sano. Klienci nadal będą mogli wybierać w szerokiej ofercie produktów, które obejmują m.in. świeże mięso, wędliny,  pieczywo wypiekane na miejscu, owoców i warzyw. Sieć chce również zainwestować w dalszy rozwój obszaru e-commerce – nazwa sklepu internetowego pozostanie ta sama.

Kategorie: