Strona główna / Artykuły z branży / Rebranding sieci ABC

Rebranding sieci ABC

Co zostanie zmienione?

Sklepy sieci ABC zyskają zarówno nowy logotyp i szyldy sklepowe oraz nowy kolor – od tej pory będą żółto-zielone. Nowa identyfikacja wizualna sklepów będzie wprowadzana stopniowo już od listopada 2020 roku w nowo otwieranych sklepach oraz w tych już funkcjonujących. Natomiast decyzja o skorzystaniu z wprowadzanych rozwiązań należeć będzie do właściciela sklepu. Poza zmianami wizualnymi, przedsiębiorcy prowadzący swoje sklepy będą mogli wprowadzić szereg modyfikacji we wnętrzach budynku. Sieć zapewni m.in.: nowe regały do ekspozycji warzyw i owoców oraz nowe lady sprzedażowe.

Grupa Eurocash sklepy partnerskie rozwija od 1999 roku i jest to bardzo uniwersalny koncept, który sprawdza się zarówno w dużych miastach, jak i w niewielkich miejscowościach.

Wspierane przez Eurocash sieci partnerskie i franczyzowe zrzeszają już ok. 16 tysięcy niezależnych sklepów, które działają pod takimi markami jak: ABC, Delikatesy Centrum, Groszek, Gama, Lewiatan, Duży Ben, Euro Sklep oraz Kontigo.

Kategorie: