Poprzez szycie maseczek ochronnych
PBH SA, właściciel polskiej marki odzieżowej QUIOSQUE, angażuje się w pomoc dla pracowników ochrony zdrowa szyjąc dla nich maseczki.
„Od ponad 25 lat siedziba naszej firmy znajduje się w Bydgoszczy, stąd też naturalny wydawał się nam pomysł wsparcia lokalnych szpitali. Szyjąc maseczki dla Centrum Onkologii im. Franciszka Łukaszczyka w Bydgoszczy chcielibyśmy wyrazić wdzięczność wszystkim pracownikom służby zdrowia za trud i poświęcenie w walce z epidemią”. – mówi Monika Kujas PR Manager QUIOSQUE
Maseczki znalazły się także w ofercie QUIOSQUE i są dostępne dla klientek na stronie www.quiosque.pl. Każda została uszyta ręcznie. Wyróżnia je ciekawe wzornictwo. Maseczki są dwuwarstwowe, można je prać i prasować, żeby skutecznie usunąć zanieczyszczenia i używać ponownie. Są do kupienia pojedynczo lub w czteropaku.
Z powodu zagrożenia epidemiologicznego w kraju, QUIOSQUE wspiera akcję #zostańwdomu. Realizuje działania mające na celu ochronę pracowników i klientek. Osoby zatrudnione w centrali firmy pracują zdalnie. Wprowadzono także zmiany w pracy magazynu, aby zminimalizować kontakty między pracownikami, zachowując wszelkie środki ostrożności. Zmieniono godziny pracy magazynu, znacznie je skracając.
Mierząc się z trudną sytuacją związaną z zamknięciem salonów, QUIOSQUE - jako jedna z pierwszych marek na polskim rynku - wprowadził sprzedaż „na żywo”, którą cyklicznie realizuje w mediach społecznościowych. Marka zachęca klientki do zakupów on- line oferując wiele atrakcyjnych promocji.