Strona główna / Artykuły z branży / Quiosque stawia na dalszy rozwój

Quiosque stawia na dalszy rozwój

i przejmuje kolejne marki.

Quiosque jest polską firmą, z 30-letnią tradycją na rynku. Sieć posiada ponad 100 sklepów zlokalizowanych głównie w galeriach handlowych w tak dużych jak i średnich miastach.

Głównym udziałowcem PBH ( czyli właściciela Quiosque) od 2021 roku jest giełdowa Grupa Kapitałowa Immobile, która ubiegłym roku osiągnęła 886 mln przychodu, o 300 mln więcej, niż rok wcześniej. 

Efekty przejęcia i wynikające z tego korzyści dla Quiosque są już widoczne. Od zeszłego roku sieć otworzyła 9 nowych salonów m.in. w takich miastach jak:  Szczecin, Białystok, Częstochowa, Łomża a od innych operatorów przejętych zostało 7 kolejnych.
To co nowego pojawiło się w sklepach stacjonarnych to tzw. Szafy Qiosque. W 18 wybranych sklepach wykonano gruntowne remonty i tam klientki mogą skorzystać z wyjątkowych okazji cenowych. Z kolei sklepy w Olsztynnie, Częstochowie i Bydgoszczy mają zostać przeniesione do lokali o większej powierzchni niż te dotychczasowe. Ponadto imponujące są plany firmy na drugie półrocze bieżącego roku a jest to m.in. 10 nowych sklepów (np. w Katowicach, Poznaniu, Wrocławiu); remonty i kontynuacja projektu Szafa Quiosque w 20 lokalizacjach i nowe koncepcje, które mają zostać niedługo ogłoszone.

Do tej pory marka Quiosque kojarzyła się z modą damską. Firma stawia jednak na dalszy rozwój i przejęła m.in markę autorskiej biżuterii MaraSimSim, producenta obuwia i galanterii skórzanej Akardo a także firmę Błonie czyli producenta kultowych polskich zegarków.

Kategorie: