Powstały cztery nowe salony marki
Marka QUIOSQUE jest obecna na polskim rynku od 25 lat. Konsekwentnie rozwija sieć sprzedaży, która obecnie liczy około 160 punktów. Już w pierwszym kwartale 2018 roku QUIOSQUE otworzył 4 nowe salony, w następujących miastach: Kędzierzyn Koźle, Środa Wielkopolska, Tarnobrzeg i Tychy. Są to salony franczyzowe. W najbliższym czasie planowane są kolejne otwarcia.
Salon w Kędzierzynie Koźlu mieści się w: CH Odrzańskie Ogrody , zajmuje powierzchnię 71 mkw. Sklep w Środzie Wielkopolskiej jest zlokalizowany w CH Kupiec Średzki i zajmuje powierzchnię około 47 mkw. Natomiast lokal w Tarnobrzegu ma 81,5 mkw i mieści się przy ul. Mickiewicza 34N. Z kolei sklep w Tychach jest zlokalizowany w CH Gemini Park i ma powierzchnię 115 mkw.
QUIOSQUE nieustannie analizuje i odpowiada na potrzeby swoich klientek. Oferta marki jest skierowana do kobiet powyżej trzydziestego roku życia, które chcą czuć się elegancko i swobodnie w pracy i poza nią. To właśnie dlatego kolekcje łączą ponadczasową elegancję z najnowszymi trendami i jakością. Dzięki temu ubrania i dodatki sprawdzają się zarówno podczas oficjalnych uroczystości jak i rodzinnych spotkań, czy weekendowego wypoczynku. W swojej ofercie firma proponuje odzież w rozmiarach od 34 do 48, realizując myśl przyświecającą marce „Jesteśmy różne – jesteśmy piękne”.
Salony QUIOSQUE to miejsca, w których dominują jasne i spokojne barwy oraz drewniane wykończenia, co zapewnia przyjemną atmosferę i komfort zakupów. W każdym z salonów klientki mogą liczyć na profesjonalne doradztwo i najlepszą obsługę.
Marka zaprasza do współpracy potencjalnych franczyzobiorców. Aby współpracować z QUIOSQUE należy posiadać lokal, którego optymalna dla marki powierzchnia ma metraż od 100 do 130 m2, w mieście powyżej 50 tysięcy mieszkańców. Koszt inwestycji to, w zależności od stanu lokalu, od 1 500zł do 2 500zł na 1m2 netto.