Marka zaprezentowała swój sklep e-commerce oraz NFT.
Próchnik robiąc krok w stronę innowacji i skupiając się na rozwoju e-commerce, dąży do dotarcia do różnorodnej grupy odbiorców, niezależnie od ich wieku. Jednak marka nie zaniedbuje swoich fundamentów, nadal koncentrując się na wartościach takich jak jakość, ponadczasowość i wyjątkowość.
Próchnik 1948 zapoczątkowuje nową erę, wprowadzając nową kolekcję pod hasłem „Prepared for Anything”. Marka oficjalnie otwiera nową odsłonę swojego online sklepu i prezentuje ofertę produktów, które czerpią inspirację z długiej historii oraz jednocześnie wykorzystują nowoczesne rozwiązania. Główną ideą przyświecającą tej transformacji jest zapewnienie klientom produktów doskonałej jakości, które dostarczą nie tylko komfortu, ale także wyjątkowości i satysfakcji podczas ich noszenia.
Nowa kolekcja jesień-zima wprowadza do oferty dwa wyjątkowe produkty: kurtkę oraz płaszcz z wirtualnymi metkami NFT (Non-Fungible Tokens) od technologicznego start-upu Go2NFT. Te niepowtarzalne znaczniki stanowią gwarancję oryginalności i unikalności naszych produktów. Co istotne, są one niemożliwe do modyfikacji lub usunięcia. Dzięki NFT ubrania zyskują nie tylko ekskluzywny charakter, ale także wydłużają swoją żywotność. Potwierdzenie autentyczności poprzez NFT podnosi atrakcyjność naszych wyrobów na rynku wtórnym, wspierając ideę recyklingu. Dzięki temu nabywcy mogą mieć pewność, że w przyszłości, jeśli zechcą się pozbyć tych ubrań, będą mogli je przekazać dalej, wraz z certyfikatem, zapewniając, że przedmioty te znajdą nowych właścicieli, którzy również będą szanować ich wartość.