Salling Group zamiast Dansk Supermarked
Od 1 czerwca br. właściciel sieci dyskontów Netto będzie nosił nazwę Salling Group zamiast Dansk Supermarked. Nowa nazwa ma odzwierciedlać kontrole nad grupą przez Fundację Sallinga. Ma także nawiązywać do historii (pierwszy sklep detaliczny pod szyldem Salling został otwarty w 1906 r. przez twórcę firmy, który nosił nazwisko Salling), ale także pokazywać, że biznes grupy nie ogranicza się dziś do supermarketów.
Salling Group zarządza dziś w Danii ponad 1,5 tys. sklepów Netto, Bilka i Føtex, centrami handlowymi, a także prowadzi handel przez internet.
W Polsce grupa jest obecna od 23 lat za pośrednictwem sieci dyskontów Netto Polska. Firma ma w naszym kraju ok. 370 sklepów i trzy magazyny dystrybucyjne, zatrudnia ponad 5,5 tys. osób. Ten stan posiadania daje detaliście trzecią pozycję na polskim rynku dyskontów.