Strona główna / Artykuły z branży / Polski produkt podbija świat

Polski produkt podbija świat

Lakiery do paznokci Semilac obecne na 35 rynkach międzynarodowych

Nesperta – właściciel marki Semilac potrzebował tylko pięciu lat, aby objąć pozycję lidera w Polsce, jeżeli chodzi o branże lakierów hybrydowych. Dziś produkty Semilac można zakupić na 35 rynkach światowych zlokalizowanych na 5 kontynentach. Marka wprowadza coraz to nowsze kategorie produktów, zwiększa ilość zatrudnionych pracowników, inwestuje w badania oraz linie produkcyjne, a co za tym idzie zwiększa każdego roku eksport o połowę!

Semilac może pochwalić się wysoką jakością sprzedawanych produktów, szeroką gamą kolorów, a to wszystko w bardzo atrakcyjnej cenie.

Niedawno do portfolio marki Semilac dołączyły również nowe produkty tj. pomadki do ust, róże do policzków i cienie do powiek. Warto również wspomnieć o tym, że sukces branży mocno związany jest z rozwojem nauki. Nowe, innowacyjne pomysły wprowadzane na rynek wymagają wiedzy i doświadczenia, a tutaj Polska może poszczycić się tym że jest jednym z bardzo nielicznych krajów na terenie Europy, który kształci kosmetologów na stopniu uniwersyteckim.

Znana marka ciągle podąża za nowymi trendami, wie, że manicure dla kobiet stał się pewnego rodzaju „biżuterią”, dlatego tak bardzo stawiają na pomysłowość. Semilac ma wiele fanów zarówno na Facebooku, jak i Instagramie, zatrudnia ambasadorów – zazwyczaj są to znane osoby w celu promowania swojej marki, a niedawno powstał nawet ich kanał w TV.

Gratulujemy i życzymy dalszych sukcesów!

Kategorie: