Wzmocnienie oferty wpisuje się w obraną przez Grupę strategię
Aktualnie oferta produktów marek własnych liczy ponad 400 kategorii, a w najbliższym czasie dołączą jeszcze kolejne. Rozbudowa marek własnych to jeden z celów obranych przez Grupę. Działania te wiążą się również z uruchomieniem na początku stycznia nowego centrum logistycznego pod Warszawą.
Grupa PGS rozwijając produkty marek własnych chce w ten sposób z jednej strony zapewnić sobie przewagę konkurencyjną, a z drugiej zacieśnić współpracę z krajowymi producentami, dystrybutorami oraz detalistami działającymi w sektorze spożywczym.
W 2020 roku do oferty sklepów dołączyły m.in.: produkty alkoholowe – wina z hiszpańskiej winnicy – Dispensa Del Maniero oraz piwo marki BRNX. Na najbliższe miesiące zaplanowano rozszerzenie kategorii słonych przekąsek oraz pieczywa o przedłużonej trwałości. Na początku nowego 2021 roku marka O…Dobre. Pewne. Twoje! poszerzy się o nową kategorię soków i napojów owocowych, a na wiosnę przyszłego roku zaplanowano wdrożenie 10 kolejnych produktów w kategorii: lody. Grupa chce również wzmocnić ofertę marki produktów ekologicznych – WłączBIO.