Strona główna / Artykuły z branży / Podwojenie asortymentu marek własnych w Biedronce

Podwojenie asortymentu marek własnych w Biedronce

Większość produktów pochodzi od lokalnych dostawców

W pierwszym kwartale 2019 roku Biedronka do swojej oferty wprowadizla 230 produktów marki własnej. W ubiegłym roku wprowadzonych zostało 109 produktów. Oferta została poszerzona m.in. o markę Go Vege, sałatki gotowe do spożycia z logo Go Bio oraz 12 produktów z certyfikatem Ecolabel.

Marka BeBeauty została dostosowana do oczekiwań i wymagań klienta wegańskiego. Większość produktów pochodzi od lokalnych dostawców.

W pierwszym półroczu 2019 roku sprzedaż Biedronki osiągnęła 6,1 mld euro – jest to wzrost o 7% w walucie lokalnej, a 5,2% w euro. Pomimo 8 dni wolnych od handlu sprzedaż LfL wzrosła o 3,7% w stosunku do pierwszego półrocza 2018 roku. Natomiast w drugim kwartale sprzedaż wzrosła o ponad 12%, a wyniki LfL były wyższe o ponad 8,6%.

Sieć Biedronka w pierwszym półroczu otwarła 27 nowych lokalizacji, a zamknęła 11. Na koniec czerwca funkcjonowało 2916 sklepów.

Kategorie: