Strona główna / Artykuły z branży / Podsumowanie roku sieci Jysk Polska

Podsumowanie roku sieci Jysk Polska

Całkowita sprzedaż wyniosła 2,955 mld zł

Jysk Polska mijający rok finansowy 2018/2019 zamyka ze wzrostem obrotów, większą powierzchnią sprzedaży oraz ze wzmocnieniem kanału B2B. W ubiegłych 12 miesiącach (od 09.2019-08.2019) sieć powiększyła się o 12 nowych sklepów i aktualnie na terenie Polski działa ich 231 w 174 miejscowościach.

Wprowadzane działania przez firmę mają na celu zapewnienie klientom najdogodniejszych zakupów bez względu na miejsce i czas. W tym celu Jysk wprowadził m.in. darmową usługę transportu zakupionych towarów w sklepie internetowym do wybranego sklepu stacjonarnego.

Firma rozwija również sprzedaż B2B – oferta skierowana jest do klienta biznesowego, który potrzebuje np. większą liczbę produktów.

W nowym roku finansowym Jysk obchodzić będzie 20. rocznicę działalności w Polsce. Siedziba firmy znajduje się w Gdańsku.

Kategorie: