Strona główna / Artykuły z branży / Po 31 latach sieć Piotr i Paweł znika z polskiego rynku

Po 31 latach sieć Piotr i Paweł znika z polskiego rynku

Ostatni sklep, który pod szyldem Piotr i Paweł w październiku br zmienił się na Eurospar.

Sieć Piotr i Paweł została przejęta przez Spar Group. Wraz z przekształceniem się ostatniego sklepu na Eurospar kończy się proces rebrandingu polskiej sieci.

Sieć Piotr i Paweł została założona w 1990r. przez Eleonorę Woś i jej synów Piotra Wosia i Pawła Wosia i działała na polskim rynku od 31 lat. Przez lata sieć cieszyła się zaufaniem i uznaniem klientów.  W latach świetności sklepy działały z obrotami przekraczającymi 2 mld zł. Polska sieć wprowadzała również nowinki technologiczne np. funkcję  scan&go, e-sklep. Testowano także program, który został później wykorzystany przez supermarkety Biedronka pod nazwą Gang Słodziaków. Firma jednak zmagała się z licznymi problemami, które w konsekwencji doprowadziły do trudności finansowych.

Spar, który przejął sklepy Piotra i Pawła, zdecydował o rebrandingu i od tej pory sklepy polskiej sieci działają pod marką Spar, Spar Express, Eurospar. Zmiana marki nastąpiła w ponad 50 sklepach a w październiku 2021 ostatni sklep działający pod nazwą Piotr i Paweł przekształcił się w Eurospar.

 

 

 

Kategorie: