Strona główna / Artykuły z branży / Po 25 latach działania na polskim rynku Chata Polska przejdzie rebranding

Po 25 latach działania na polskim rynku Chata Polska przejdzie rebranding

będzie nowe logo, kasy samoobsługowe oraz optymalizacja zużycia energii

Chata Polska po świerć wieku działalności zdecydowała się na zmiane logo.

Nowe szyldy na sklepach mają zacząć się pojawiać stopniowo i bedą nowocześniejsze, lżejsze, bez charakterystycznej łowiczanki w pasiastej spódnicy.
Nowe odświeżone logo zachowa jednak dotychczasową kolorystykę, która zaczerpnięta jest ze stroju łowickiego.

Rebranding ma stanowić nową interpretację tradycyjnych wartości marki tj.: jakości polskiej żywności tradycyjnej, jej świeżości, pochodzenia od lokalnych producentów i dostawców a także tradycyjnej, naznaczonej bliskością formy kontaktu i obsługi klienta.

Odświeżonemu logo ma towarzyszyć remodelling, czyli reorganizacja sal sprzedaży, bardziej efektywna ekspozycja towarów oraz szereg innowacji technologicznych, które umożliwiają optymalizację zużycia energii izwiększenie wygody zakupów poprzez np. wprowadzenie kas samoobsługowych.

Również asortyment stanie sie bardziej różnorodny i już teraz obok polskich, lokalnych produktów, na półkach można znaleźć oryginalne produkty z różnych regionów świata, np. makarony i przetwory z Toskanii. Chata Polska wprowadza również ofertę dań gotowych własnej produkcji. Do firmy należy także rodzinna manufaktura cateringowa ABC Kuchni, która w każdy dzień dostarcza do wybranych sklepów świeże dania oraz własna Piekarnia Maciejewski, która dostarcza świeże pieczywo.

Kategorie: