Promowana jest przez ambasadorkę – Barbarę Kurdej-Szatan
Vipsters.com by Showroomprive jest portalem e-commerce i mobilną aplikacją, która opiera się na modelu flash sales. Kampania odbywać się będzie poprzez kanał telewizyjny, internetowy oraz prasowy. Kampania telewizyjna potrwa do 9 grudnia w TVN, Polsat oraz TVP. Reklama prasowa znajdzie się w InStyle, ELLE i Glamour. Modowa platforma zamierza podjąć również współpracę z influencerami.
Flash sales na którym opiera się klub zakupowy dla zarejestrowanych użytkowników to codzienny start 12 kampanii zakupowych, które trwają od 3 do 6 dni. Liczba dostępnych produktów jest ograniczona.
W ofercie znajdziemy produkty ponad 2000 marek nie tylko odzieżowych, ale również w kampaniach Vipsters możliwy jest zakup kosmetyków, zabawek, mebli i wakacji. Większość artykułów to końcówki serii czy też elementy zeszłorocznych kolekcji.
Showroomprivé jest francuskim przedsięwzięciem e-commerce, działającym na rynkach: angielskim, francuskim, hiszpańskim, holenderskim, niemieckim, włoskim oraz polskim. Zrzesza około 33 milionów użytkowników. Założony przez Davida Dayan i Thierry Petit w 2006 roku.